13 Ekim 2015 Salı

Slayt Hazırlama Programı

Benim gibi teknolojiye meraklı ve etrafınızdaki insanlar tarafından da teknoloji bilgini olarak tanınıyorsanız, en küçücük arızada, sorunda yada merak edilen şeylerde sorulara maruz kalıyorsunuz demektir.

Bu güne kadar bir çok soru ile karşılaştım. Uzun zamandır duymadığım bir soruyu geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımın müstakbel eşi sordu. Düğünü için ''İkimizin fotoğraflarından oluşan bir slayt hazırlamak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum? Bana yardımcı olur musun'' dedi. ''Tabi ki yardımcı olurum'' dediğim anda çantasında hazır kıta beklettiği flash belleği avuçlarıma tutuşturuverdi.

İş çıkışı dışarıda biraz vakit geçirdikten sonra eve gelip, arkadaşlarımın mutlu günleri için bende rica ettikleri işe koyuldum. Eskiden bu işleri yapmak için Windows XP zamanlarında movie maker programını kullanırdık ama artık Windows 7'den sonrası için movie maker bir işkenceye dönüştüğü için alternatif çözümler aramaya başladım.

İnternette Blog Yazarları arkadaşlarıma danıştım, onlardan cevap gelene kadar internette biraz araştırma yaptım. Sonra blog Yazarı bir arkadaşımdan Kizoa isimli bir web sitesini öğrendim.

Siteyi inceledikten sonra aradığımın Kizoa olduğunu ve arkadaşlarımın beklentilerini fazlasıyla karşılayacağına kanaat getirdim.

Kizoa sayesinde çok güzel bir slayt hazırlayıp arkadaşlarımın mutlu günlerine bir nebze olsun katkı sağlamış oldum.

Dilerseniz size Kizoa'dan bahsedeyim. Belki böyle bir iş için çözüm arayışı içinde olanlara fikir olur.

Kizoa fotoğralarınızdan / resimlerinizden slayt yapmanıza olanak sağlayan bir web sitesidir. bu sitenin en güzel özelliği ise bilgisayarınıza bir program indirmeden her şeyi online olarak yapabiliyor olmanızdır.

Kizoa sayesinde benim kullandığım gibi sadece düğün slaytı için değil bir çok özel gün için, anılarınız için, hatıralarınız için, işinize veya sektörüne yarayacak videolar, slaytlar için ihtiyaç duyabilirsiniz.

Öğrenciyseniz, ödeviniz ile ilgili bir video hazırlayabilirsiniz, yada iş yerinizde önemli bir toplantınız için sunum hazırlayabilirsiniz, çocuğunuzun yaş günü partisinde ona bir slayt hazırlayarak süpriz yapabilirsiniz. Uzaktaki sevdiğinize olan özleminizi anlatmak için çok hoş bir arka planda müzik çalan videolar hazırlayabilirsiniz.

Kizoa 8 farklı dilde dil desteği sunuyor. Türkçe'de bunlardan biri, kullanım kolaylığı ve arayüz anlaşılırlığı ile çok basit bir şekilde videolar veya slaytlar hazırlayabileceğiniz harika bir sitedir.

Bünyesinde bulundurduğu onlarca şablon sayesinde çok çabuk videolar oluşturabilirsiniz ve zamanınız size kalır.

Animasyonlar, geçişler, efektler, müzikler gibi özellikleri ile harika slaytlar hazırlar ve bunları sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.

Sitem üzerinde ilham alabilmeniz için onlarca hazır video da mevcuttur. Kendi videonuzu / slaytınızı hazırlamadan önce mutlaka Kizoa örnek videolar sayfasına göz atmalısınız.

Dilerseniz yine sistem üzerinde yer alan tabloları kullanarak resimlerinden kolajlar yapabilirsiniz. Gruplar oluşturarak uzakta olan arkadaşlarınızla birlikte videolar hazırlayabilirsiniz, aynı video yada slayt üzerinde beraber çalışabilirsiniz.

Ücretli ve ücretsiz seçenekleri ile tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabileceğiniz bir mecradır.

Kullanıcılarına videolardan oluşan yardım sayfası da mevcuttur. Takıldığınız veya zorlandığınız yerlerde yardım videolarından yararlanabilirsiniz.

Türkçe telefon desteği bile mevcuttur. Site üzerinden paylaşılan destek telefonunu arayarak sorularınızı direkt yetkililere sorarak yardım alabilirsiniz.

Slayt ve Video Yapma Programı arıyorsanız, Kolaj Yapma gibi bir merakınız varsa Kizoa'yı tavsiye edebilirim.

Site üzerinden hazırladığınız videoları, slaytları, sunumları sosyal medya hesaplarınızda da kolayca paylaşabilirsiniz.

Youtube kanalınıza videonuzu yine site üzerinden kolayca yükleyebilirsiniz.

Dilerseniz Kizoa tarafından Youtube kanalında yayınlanmış nasıl yapılır videolarını da göz atabilirsiniz. Bu videoları izlediğinizde slayt yapmanın, video hazırlamanın ne kadar kolay olduğunu göreceksiniz.

Örnek bir video için buraya tıklayabilirsiniz.
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum