18 Ocak 2016 Pazartesi

Sevgilimin Sivilce Maskesi Maceraları

Cilt
Kış aylarında olmamız sebebi ile pek fazla dışarıya çıkamıyoruz bu sebepten hafta sonu tatillerimizi evde film izleyerek, kitap okuyarak geçiriyoruz.

Bu hafta sonu içinde sevgilimin istediği Ahmet Ümit'in ''Elveda Güzel Vatanım'' isimli kitabı ile uzun süredir çıkmasını beklediğim Murat Bardakçı'nın ''Enver'' isimli kitaplarını Çukurova Kitap Fuarından alıp cuma akşamı eve gittim.

Aldığımız kitapları biraz inceledikten sonra, ben ofise geçip bazı işlerimi halletmeye başladım. Bir süre çalıştıktan sonra salona geldiğimde sevgilim kucağında notebook ile salonun ortasında oturuyordu. Öyle dikkatli öyle odaklanmış vaziyette yazılar okuyordu ki rahatsız etmek istemedim.

Mutfağa gidip biraz meyve hazırlayıp yanına koydum. Meyvelerden yerken bile dikkatini yazılardan almıyordu.

Bütün bir hafta sonu, okuduğu yazılardan öğrendiği cilt bakım maskesi, sivilce maskesi , ne öğrendiyse uygulayarak evin içerisinde maskeli maskeli dolaştı.

Pazar sabahı uyandığımda bu kadar dikkatli okuyor, uyguluyor benimde ufak tefek cilt problemim var diyerek tarayıcı geçmişinden yazılara erişip okumaya başladım. Gerçekten çok bilgilendiğimi söyleyebilirim.

Cilt için uygulanacak o kadar çok maske çeşidi varmış ki, bu kadar çeşit olmasına hem çok şaşırdım hem de sevindim. Çünkü sevgilimin maske yapıp sonra onu temizledikten sonra ''bak nasıl, güzel oldu dimi yüzüm'' diye sorması benimde '' aa evet, ay parçası gibi olmuşsun'' dememle yüzündeki gülümseme her şeye değer.

Aslında bu maskeleri uyguladıktan sonra bende yüzünde gözle görülür değişikliklere şahit oluyorum.

Asprinli Sivilce Maskesi, Bal Maskesi,Salatalık Maskesi,Biberiyeli Sivilce Maskesi ve daha bir çok maske çeşidi var.

Sevgilim yüzünde çıkan tek bir sivilceye bile tahammül edemez. Hatta bazen sakal traşı sonrası yüzümde oluşan sivilcelere de maske müdahalesi yapmak istiyor ama ben müsaade etmiyorum.

Pazar günü beni ikna etmeyi başardı, bu hafta sonu ikimizde yüzümüze maskeler yapıp evden çıkmayacağız.

Güzel bir yüze sahip olmak için bazı fedakarlıklar yapmamız gerekiyormuş. Hatta sivilce maskesi, doğal maske üzerine öyle akademik sözler sarf ediyor ki onları da yazmadan geçemeyeceğim.

Tamamen doğal ve bitkisel ürünlerden yapılan Sivilce Maskesi, hem sivilceleri yok eder hem de yüzün daha canlı görünmesini sağlar. Evde basit bir şekilde hazırlanan bu doğal maskelerin sunduğu imkanlardan faydalanmamak olmaz. Sivilce Maskesi deyip geçmemek lazım, insanın yüzünde bulunan siyah noktaların, sivilcelerin ve hatta mikropların temizlenmesine, yüzün arınmasına yardımcı oluyor. Aynı zamanda sağlıklı bir yöntem olmasından dolayı bir çok kadının tercih ettiği yöntemdir. Sivilce Maskesi çeşitleri her geçen gün artmaktadır. Yeni yöntemler, yeni bitkisel çözümler geliştirilerek yalnızca biz kadınlara değil siz erkeklere de faydalı oluyorlar.

Aslında kendisi Bilgisayar Programcılığı okumuştur ama tıp okumuş kadar akademik cümleler kurabiliyor.

İş yerinde bazı arkadaşlarımda benim gibi bazı cilt problemlerinden şikayet ediyorlardı onlarda bazı maskeler uygulayarak bu sorunlardan kurtulduklarını anlatıyorlardı. Denemekte fayda var. Eğer ciddi faydalarını görürsem yine buradan size haber veririm.

İyi Bloglamalar.

Disqus Yorumları Yükle

0 yorum