16 Ocak 2016 Cumartesi

Profesyonel İçerik Ajansı Dr.İçerik

İçerik Ajansı
Artık günümüzde kaliteli ve özgün içeriğin ne kadar önemli ve kıymetli olduğunu bilmeyenimiz kalmadı. Google özgün ve kaliteli içerikleri değerlendirebilmesi ve bu tür içerikleri üst sıralara taşıması için yapay zekaya sahip bir algoritma geliştirerek bu konunun ne kadar kayda değer olduğunu göstermiş oldu.

Hal böyle olunca markalar ürünlerini kaliteli ve özgün içerikler ile pazarlama yolunu tercih etmektedir.

Bu durum, içerik üreten Blog Yazarlarının, Metin Yazarlarının yaptığı işlerin kıymet ve rağbet görmesi anlamına gelmektedir. Böyle bir pazar payında girişimciler ve mevcut kuruluşlar bu konu üzerine eğilip, yatırımlarını bu konu üzerinde yoğunlaştırmaktadır.

İçerik Üretim işleri yapan bir çok ajans kuruluyor, hali hazırda faaliyet gösteren Dijital Ajanslar hizmetlerine İçerik Üretim hizmetini de ekliyorlar.

Sadece iyi bir anlatım dili kullanmak, çok iyi yazılar kaleme almak yeterli olmuyor. Amaç Arama Motorlarında üst sıralara çıkmak ise, amaç doğru içerikler ile ilgili müşterilere ulaşmaksa bilinmesi gereken, dikkat edilmesi gereken bazı önemli hususlar vardır.

SEO Uyumlu İçerik Üretmek!
Üretilen içeriğin SEO uyumlu olması yani Arama Motorlarının fark edeceği, Arama Motoru botlarının indexleme yaparken işini kolaylaştıracağı SEO uyumlu içerik üretilmesi anlamı taşımaktadır.

Markanın veya Ürünün Doğru Tanıtılması!
İçerik Üretirken sadece süslü kelime ve cümlelerden oluşan bir yazı tek başına bir işe yaramayacaktır. Doğru anahtar kelime kullanımı doğru web içerik yönetimi ile doğru müşterinin buluşmasını sağlayacaktır. Her internet kullanıcısı potansiyel müşteridir ancak markanın sizden istediği içerik yazımı bu konu üzerinde araştırma yapan internet kullanıcılarına ulaşabilecek içerik oluşturulması olacaktır.

E-Ticaret İçerik Yönetimi
E-Ticaret İçerik Yönetimi, biraz daha farklı bir şekilde algılanmak zorundadır. Bunun farkını anlayabilmek için, Metin Yazarı ile Reklam Yazarı arasındaki farkı gözetmek yardımcı olabilir. Reklam Yazarı en az kelime/cümle ile en doğru mesajı vermeye çalışırken, Metin Yazarı kelimenin azlığına çokluğuna bakmadan anlatılmak isteneni en uygun anlatım dili ile, en iyi anlaşılacak yazım üslubu ile anlatmaya çalışır.

E-Ticaret Sitesine İçerik hazırlanıyorsa, bir ürünün genel özellikleri, Teknik Özellikleri gibi konular üzerinde biraz daha fazla durulması gerekmektedir.

Blog Yönetimi
Son zamanlarda markalar kendilerine ait ürünler üzerine makalelerin yayınlandığı kurumsal bloglar açarak kullanıcılarını memnun etmeye çalışmaktadır. Düz mantık ile bakıldığında bir markanın kendisine ait blogda yayınlanan içeriğin daha güvenilir, daha açıklayıcı, daha bilgilendirici olduğu görülebilir ancak Blog Yönetimi hiç de sanıldığı kadar kolay bir iş değildir. Bu durumda Profesyonel İçerik Ajansı denilen kuruluşlar devreye giriyor. Örnek verecek olursak, Dr İçerik isimli ajans Profesyonel İçerik Ajansı sloganı ile bir çok kurumsal müşterisine İçerik Yönetimi konusunda hizmet veriyor. Yalnızca bu konuda değil daha bir çok konuda müşterilerine hizmet veren Dr İçerik oluşturduğu uzman yazar kadrosu ile hızlı bir şekilde müşterilerinin isteklerine cevap veriyor.

Tanıtım Yazısı Yazarken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Tanıtım Yazısının başlıca özellikleri vardır. Bu özelliklere dikkat ederek oluşturulan bir tanıtım yazısı hem amacına ulaşacak hem de müşteri memnuniyeti sağlayacaktır.
SEO uyumlu, kaliteli içerik, özgün içerik , samimi içerik her zaman değerli ve kıymetlidir.

Eğer markanız ile ilgili bir blogunuz varsa blog yönetiminde veya markanızla, ürününüz ile ilgili içerik üretilmesi gerekiyor ve bir içerik ajansı ihtiyacınız varsa Dr İçerik tavsiye edeceğim ender ajanlardan biridir.

İyi Bloglamalar dilerim.
Vural Egemen SARIGÖZ


Disqus Yorumları Yükle

0 yorum