13 Ocak 2016 Çarşamba

Adana'nın Dijital Ajansları-1 (Polo Dijital)

Hep bir Dijital Ajans firmasında çalışmak istemişimdir. Bunun sebeplerini oturup size maddeler halinde sıralayabilirim ama kısaca nedenini şöyle ifade edebilirim. ''Tasarımı güzel bir ofiste sevdiğim işi yapmak''

Adana'da işini ciddiyetle yapan bir çok Dijital Ajans şirketi var ve her geçen gün sayıları da artmaktadır. Hepsini tek tek inceledim. Projelerine, referanslarına baktım ve ''Adana'nın Öne Çıkan Dijital Ajansları'' isimli bu seriyi yazmaya karar verdim. Her ajansı bu makaleye dahil etmedim tabi ki, sadece farkındalık yaratabilmiş ve projeler üretmiş Dijital Ajansları dahil ettim.

Buyurun Adana'nın Dijital Ajansları serisinde ilk Dijital Ajans Şirketini, Polo Dijital'i birlikte inceleyelim.

Polo Dijital

2016 yılının son günlerinde Adana'nın sokaklarını süsleyen Hoşgeldin 2017 yazılı ilanlar/afişler gördük ve bir anda ülkenin gündemini işgal ettiğine şahitlik ettik. İlk başlarda Adana'lılar bir yazım hatası olduğunu düşündü ama ben o an bunun bir reklam kampanyası olabileceğini düşünmüştüm ki bu da digital reklam olayına olan hevesimden kaynaklanıyor olabilir.

Adanalı'ların Sosyal Medyadaki komik imajı ve sosyal medyayı sonuna kadar kullanması ile birlikte bu kampanya birleşince Polo Dijital'e sadece arkasına yaslanıp kampanyanın ilerleyişini izlemek kalmıştı ki nitekimde öyle oldu.

Polo Dijital'in sadece bu çalışması ile değerlendirmek haksızlık olur, daha bir çok projeye imza atmış işinin hakkını veren bir ajanstır.

Daha bir çok ilginç projeleri var ve ilginç olanlardan derlediğim bazı çalışmalarını aşağıda paylaşıyorum.


Polo Dijital Ajans'a ait diğer işlere buradaki bağlantıdan bakabilirsiniz.



Disqus Yorumları Yükle

0 yorum