2 Kasım 2015 Pazartesi

Bir Blog Yazarının Marka Bağımlılıkları

Son zamanlarda blog yazarı olan arkadaşlarımın bloglarında ''marka bağımlılığı'' üzerine makaleler okuyorum. Aslında bu bir mim konusu imiş, bu konu üzerine uzun zamandır bir makale hazırlamayı düşünüyordum. Bu mimde vesile olmuş oldu.

Sanırım mimi Ramiz Tayfur başlatmış ve üzerine alınan herkese paslamış. En azından biz icabet edip sevaba girelim :)

Marka takıntısı biri miyim diyerek kendimi sigaya çektiğimde bazı ürünlerde/hizmetlerde marka tercihlerim vardır.

Marka konusunda iki üründe asla markadan şaşmam birisi telefonum diğer kotlarım, telefonum Apple'ın iphone ürünüdür, kot pantolanlarım ise kesinlikle loft'tur.

İphone'u tercih etmemin başlıca sebebi, andorid cihazlar gibi sonradan yavaşlama sorunu olmamasıdır. Loft'un kotlarını ise uzun ömürlü olduğu için, yıkamada da renk solması olmadığı için seviyorum.

Halı saha ayakkabılarıma ya lescon yada adidas marka tercih ediyorum.

Bilgisayar olarak Sony her zaman ilk tercihim ancak Sony bilgisayarım pert olduğunda Toshiba almıştım ve hala onu kullanmaktayım.

Harici hard disk olarak Samsung tercih ettim. İlk 320 gb'lık harici hard diskim Samsung'du memnum kaldığım için sonraki 1 tb'lık harici hard diskimi de samsung almıştım.

Ev için mobilya ihtiyaçlarını genelde İkea ve Koçtaş'tan temin ediyorum. 

Bekar bir baba olarak evin diğer tüm ihtiyaçları da benden soruluyor ve haliyle detarjan ile diğer temizlik malzemeleri konusunda da seçici oluyorum. Çamaşırlarımın yıkanmasında kullandığım deterjan Bingo, yumuşatıcısı ise Bingosoft Love'dur. Bu yumuşatıcının kokusuna bayılıyorum. Bazı zamanlarda çamaşırların arasında bir kaç havlu atmışsam o havluları evin birer odasına seriyorum b ir süre sonra gerçekten güzel bir koku yayılıyor. Tabi konsantre olan yumuşatıcıyı bol dökmek şartı ile...

Ütü konusunda daha önce arzum'da yaşadığım bir kaç kötü deneyim sonucu 1 yıldır tefal marka ütüye yöneldim ve 1 yıldır ütü yaparken problem yaşamıyorum.

Ayakkabı konusunda oldukça hassasımdır rugan ayakkabılarımı şuan iki tane var kahverengi ve siyah bunları Adana'da özel ayakkabı yapan Tahsin Usta'ya yaptırmıştım. Tekrar ayakkabı ihtiyacım olursa başvuracağım tek mercidir. Diğer spor görünümlü ayakkabılarımı ise Dockers'tan alıyorum. Hem giyimi rahat oluyor hem de model bakımında oldukça çeşitli bir ürün yelpazesine sahiptir.

Webtasarım konusundaki tüm işlemlerimi İsim Tescil üzerinden yapıyorum. Hosting, domain ve marka tescilleri konusunda oldukça deneyimli bir firma ama Türkiye'de hosting ve domain konusunda problemi olmayan firma yok gibi. Yine de isim tescilden memnunum. Belki de tercih etmemin en temel sebebi, domain panelinden DNS park yöntemine başvurmadan Blogger'a entegre edilebilmesidir.

Daha sayabileceğim çok marka var ama okurları sıkmak istemediğim için kısa tutuyorum.

Benimde bu mimi birilerine paslamam gerekecek ama bu mim olayında en sevmediğim, mimlediğim kişinin vaktim yok bu konuya cevap yazamayacağım demesi olduğu için yazması kuvvetle muhtemel olan bir arkadaşıma mimliyorum.Burak Furkan'a paslıyorum.

İyi bloglamalar dilerim,
Profesyonel Blogger


Disqus Yorumları Yükle

0 yorum