9 Ekim 2015 Cuma

Mim; Blog Yazarları Hangi Telefonu Kullanıyor?

Çok çok uzun zaman olmuştu bir mim konusu başlatmayalı, hep mimleniyorduk, bu defa biz blog yazarı arkadaşlarımızı mimleyelim.

Bir blog yazarıysanız kullandığınız telefonu da blogunuza göre, ürettiğiniz içeriklere ayarlamak zorunda kalabilirsiniz.

Adettendir, mimleme makale sonunda yapılır ama bu kez makale başında mimleyelim.

Mim konusu ; ''Blog Yazarları Hangi Telefonu Kullanıyor?
Mimlenenler ; Hızlı Adam, Suskumru, Timur Demir, Mehmet Cabbar, Ehli Blog, ve bu konu üzerine yazmak isteyen herkesi mimliyorum.

Mim Açıklaması : Mimlenen arkadaşlarım hangi telefonu kullandığını, neden bu telefonu tercih ettiklerini, blog yazarlığı yaparken kendilerine telefonunun sağladığı kolaylıkları da belirtmelerini rica ederim.

Profesyonel Blogger Yazarı Vural Hangi Telefonu Kullanıyor?
Telefonumu kısa bir süre önce yeniledim. İphone 6 Gold kullanıyorum. Daha önce İphone'un 3G modelini kullandığımdan bu yana tekrar iphone'a döndüm. Telefon konusunda biraz becereksizliğim vardır. Uzun süre kullanamam ve mutlaka telefonun başına bir iş gelir.

Samsung S2 telefonu aldığımda annem ''ay bu ne güzel telefonmuş'' demesi üzerine anneme hediye etmiştim. Bir süre sonra S3 modelini aldım, o telefonu da oğlum akvaryumun içine attı, Daha sonra S4 modelini aldım o telefonu da merdivenlerden inerken elimden düşürdüm. Daha sonra HTC Desire marka bir telefon aldım ve o telefonda arka cebimde ekranı kırıldı. Bu boşlukta bir süre Nokia Asha 302 kullandım. Akıllı değil ama tam bana göre bir telefon defalarca düştü, üzerine su bile döküldü, fön makinesi ile kuruttum tekrar çalıştı.

Ne diyelim Allah İphone 6'mızı korusun. Neyse ki bu telefona cep kasko dedikleri sigortayı yaptırdım. Artık başına ne gelirse gelsin, sigortalı :)

İphone6 ile Blogger yönetim panelini çok rahat kullanabiliyorum. İçeriklerimi şehir içi ulaşaım vasıtalarında iken bile rahatlıkla girebiliyorum.

İphone'da müzik dinlemek ayrı bir zevk zaten, o kulaklıklardan gelen ayrıştırılmış ses gerçekten çok hoşuma gidiyor.

Zaten güvenlikli bir telefon, öyle virüs girdi, yanlış dosya indi derdi yok. Apple Mağazasında bir blog yazarının işine yarayabilecek tüm uygulamalar mevcut.

Sosyal medyada Facebook ve Twitter'ı aktif bir şekilde kullanan biri olarak bu telefondan çok kolay bir şekilde hesaplarımı takip edebiliyorum.

Amerika'da bulunan kız kardeşim ile internet üzerinden hiç iletişimimizi kesmiyoruz, bir çok görüntülü ve anlık mesajlaşma uygulaması imdadımıza yetişiyor.

Uzaktaki oğlumun resim ve videolarını takip edebiliyorum.

Telefonumdan memnunum, değiştirirsem yine bir iphone modeli ile değiştiririm ama bu telefon bana sanırım bir 5 yıl gider.

Evet mimlediğimiz blog yazarı arkadaşlarımızın yazılarının linklerini de bu konu altına yayınladıklarında ekleyeceğim.

Okurlarımızında hangi telefonu kullandığını bilmek isteriz, yorum bölümünden yazımıza katkı sağlayabilirsiniz.

İyi bloglamalar
Profesyonel Blogger
Disqus Yorumları Yükle

0 yorum